lørdag 26. mars 2011

10 på topp i New York


Springbreak, er en amerikansk ferie som er cirka samtidig som vinterferien i Norge, dog med hakket hyggeligere navn. Nå skal jeg ikke skryte på meg at New York var veldig vårlig, men fantatstisk var det.

Siden jeg nettopp har kjøpt meg kamera har jeg i overkant mange bilder, men fant fram noen for å vise høydepunktene. Ikke akkurat i rangert rekkefølge, men med en utvilsom førsteplass: Besøk av Ola!

 
Den FANTASTISK Lion King Musikalen, der man selvsagt drakk rødvin av Lion King kopp, med sugerør..
Norgesgaver, HURRA!




Amerikansk frokost!




Sightseeing selvsagt, med kart på gamlemåten
Times Square


Empire State Building er obligatorisk og litt angstfyllt.

Mye god mat :)

Central Park <3




Top of the Tower



 Middag med hyggelige mennesker!
Utsikten fra hotellet, The New Yorker

Shopping og Sightseeing

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar